Proponowane metody dostawy zależą od zamówionego produktu: zostaną one określone przy składaniu zamówienia.
Jeżeli zamówiłeś kilka produktów możliwe, że zostaną one dostarczone przez kilku różnych dostawców, aby zagwarantować jak najlepsze terminy dostawy.
Przed złożeniem zamówienia, upewnij się, że produkty mogą zostać dostarczone bez problemu : dokładnie zmierz wymiary swoich drzwi, schodów i windy.
Podaj numer telefonu, pod którym jesteś dostępny w ciągu dnia, aby umówić termin dostawy. Podczas rozmowy z naszym dostawcą, zgłoś wszystkie problemy z dostępem i przejściem, które może napotkać.
Nasz dostawca skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy. Dostawa odbywa się od poniedziałku do piątku od 7 do 17. Dostawa jest również możliwa wieczorem do godziny 23 i w sobotę dla niektórych województw.
Dostawca skontaktuje się z Tobą, aby umówić termin dostawy. Za pośrednictwem maila lub SMS, poinformujemy Cię o statusie zamówienia oraz umożliwimy wybór terminu dostawy. Dzień przed umówionym terminem dostawy, otrzymasz wiadomość SMS o planowanym czasie dostawy z dokładnością do czterech godzin.
Dostawa pod wskazany adres, do wskazanego przez Ciebie pomieszczenia. Sprawdź czy produkt jest zgodny z Twoim zamówieniem i w dobrym stanie.
Może wydawać się to oczywiste, ale jest bardzo ważne : bądź obecny w umówionym dniu i o umówionej godzinie, aby odebrać swoje zamówienie!
W przypadku ewentualnej niedostępności w umówionym z dostawcą terminie, zadzwoń do niego co najmniej 72 godziny przed wyznaczonym terminem aby go przesunąć. Każda nowa dostawa zostanie zafakturowana przez vente-unique.pl, jeżeli jest związana z nieuzasadnioną nieobecnością ze strony klienta.
Musisz zanotować wszystkie zastrzeżenia na dokumencie dostawy.
Dokument odstawy potwierdza prawnie przeniesienie własności produktu.
Po podpisaniu dokumentu dostawy, produkt należy do Ciebie i ani vente-unique.pl ani nasz dostawca nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione podczas dostawy, jeżeli nie zostały one zapisane na dokumencie dostawy.
To właśnie dlatego ważne jest zapisanie wszystkich zastrzeżeń dotyczących produktu przed podpisaniem dokumentu dostawy.
Ważne : jeżeli paczka wydaje się uszkodzona, otwórz ją, aby sprawdzić stan produktu przed dostawcą. Nawet jeżeli dostawca zaleca odnotowanie na dokumencie dostawy "podlega rozpakowaniu", należy pamiętać, że wzmianka ta nie ma wartości prawnej. Jeżeli dostawca nie będzie chciał poczekać na otwarcie paczki, umieść tę informację na dokumencie dostawy w części " stan produktu po rozpakowaniu".
Zestaw mebli nie zostanie rozpakowany. Ale jest wskazane by zapewnić Cię o ich dobrym stanie. W przypadku uszkodzenia opakowania przy odbiorze produktu, zalecamy zgłoszenie zastrzeżeń dotyczących stanu opakowania lub odrzucenie do poprzez sprecyzowanie "opakowanie uszkodzone" na dokumencie dostawy.
Masz 48 godzin na poinformowanie nas na swoim koncie klienta lub telefonicznie o wszystkich uszkodzeniach produktu.
Nie podpisuj dokumentu dostawy przed zanotowaniem wszystkich swoich zastrzeżeń !
W przypadku zwrotu produktu (z wyłączniem sof) prosimy o zwrot w orygianlnym opakowaniu.
Upewnij się także, że dobrze je przechowujesz!
Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z naszą ankietą satysfakcji.
Pomóż nam udoskonalić naszą obsługę klienta opowiadając na nią!