Zapoznaj się z naszymi Ogólnymi warunkami sprzedaży.
Tak, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem, aby złożyć zamówienie, z prostego powodu: musimy mieć Twoje dane i adres do wysyłki zamówienia.
Proponujemy jednak rejestrację w momencie składania pierwszego zamówienia.
Chcesz wypróbować jedna z naszych skórzanych sof, aby mieć pewność dobrego wyboru ?
Masz pytania dotyczące materiałów użytych do produkcji mebla ?
Chcesz wiedzieć, jak pielęgnować i konserwować nasze meble?
Aby otrzymać więcej informacji o naszych produktach, skontaktuj się z nami od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00 pod numerem telefonu 221047608 (Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora).
Po złożeniu zamówienia na vente-unique.pl otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i zestawieniem informacji o Twoich danych, zamówionych produktach, wybranym sposobie płatności i warunkach dostawy.
Liczba mebli dostępnych w ramach Wyprzedaży Błyskawicznej jest ograniczona. Staramy się zapewnić taką dostępność, aby każdy klient był zadowolony. Jednak może się zdarzyć, że towaru zabraknie.
Zachęcamy do regularnego sprawdzania dostępności produktu, którego zabrakło. Czasami klienci anulują zakupy i produkty są ponownie w sprzedaży.
Jeśli chcesz zamówić nasz produkt w prezencie, po prostu wpisz inny adres dostawy niż adres do faktury. W momencie składania zamówienia kliknij na „Adres do faktury inny niż adres dostawy”. Faktura zostanie wysłana na Twój adres. Pamiętaj o podaniu dobrego numeru telefonu, abyśmy mogli skontaktować się z odbiorcą przesyłki i ustalić godzinę dostawy.
Masz 14 dni od daty dostawy, na wypróbowanie produktów.
Jeśli produkt nie spełnia w pełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Będziesz musiał jedynie pokryć koszty odesłania towaru.
Przed upływem 14 dni (liczy się data stempla pocztowego) należy zgłosić żądanie zwrotu listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wysłanym do Działu Obsługi Klienta..
Dział Obsługi Klienta skontaktuje się, aby ustalić sposób zwrotu produktu.
Pieniądze zwrócimy po otrzymaniu odesłanych produktów i sprawdzeniu ich stanu. Klient ponosi koszty odesłania towaru.
Pomóż nam zapewnić Ci radość!
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą możliwą nawigację, dostarczyć Ci spersonalizowanych ofert i usług oraz zbierać statystyki odwiedzin, aby poprawić Twoje doświadczenia.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, aby dowiedzieć się więcej.
Kontynuuj bez akceptacji