Firma: Alta Meta srl - Società Benefit
Adres: Via Fratelli Ugoni 34 25126, Brescia
Nr SIRET: BS617618
Nr VAT: IT04477530986
Odbiór 1:1:
Opis: Wybór stylu, pasja życia!
Design Mania narodziła się z chęci oferowania swoim klientom designerskich produktów w konkurencyjnych cenach, z katalogiem ponad 10 000 artykułów i rozwiązań dla każdej potrzeby wyposażenia wnętrz.
Ekskluzywny wybór oświetlenia, mebli, obrazów, dywanów, tekstyliów do łóżek, drobnego sprzętu AGD, mebli ogrodowych do wyposażenia wszystkich pomieszczeń w domu, salonu, kuchni, sypialni, łazienki, gabinetu, tarasu i ogrodu.
Produkty są projektowane we Włoszech i wytwarzane przy użyciu przyjaznych dla środowiska materiałów i procesów produkcyjnych. Opakowania wykonane są z kartonu FSC.
Pobierz Ogólne Warunki Sprzedaży
Produkty sprzedawane przez tego sprzedawcę, których kraj wysyłki nie jest Polska, nie kwalifikują się do odliczenia VAT.
Metody dostawy::
Warunki odbioru:: ANULOWANIE UMOWY W przypadku żądania anulowania zamówienia z powodu zmiany zdania lub błędu ze strony Konsumenta, Konsument niezwłocznie powiadomi Sprzedawcę o tej decyzji. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze powierzone kurierowi, zamówienie zostanie anulowane i zwrócone. Jeżeli natomiast zamówienie zostało już powierzone kurierowi, anulowanie zamówienia nie będzie możliwe. W takim przypadku konsument będzie musiał odmówić przyjęcia dostawy i otrzyma jedynie zwrot kosztów produktu, a nie kosztów wysyłki. Zwrot zostanie dokonany po zweryfikowaniu, że produkty zostały zwrócone do nadawcy/magazynu w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzone, niezmontowane i nieużywane. ZMIANY W ZAMÓWIENIU Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w adresie dostawy podanym w zamówieniu. W przypadku jakiegokolwiek błędu ważne jest jednak, aby poinformować o tym za pośrednictwem wiadomości. Sprzedawca podejmie próbę przekazania nowego adresu kurierowi, ale dostawa na nowy adres nie jest gwarantowana. W przypadku, gdy dostawa nie powiedzie się, zamówienie zostanie zwrócone do nadawcy, w którym to przypadku zwrócona zostanie tylko wartość produktu - koszty wysyłki do klienta i koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną zwrócone. Jeśli jednak koszty wysyłki są bezpłatne, zostanie potrącona kwota ryczałtowa w oparciu o kwotę zapłaconej ceny, zgodnie z poniższą tabelą: Zamówienia do 20,99 € : 4,99 € Zamówienia od 21,00 € do 50,99 €: 9,99 € Zamówienia od 51,00 € do 100,99 € : 14,99 € Zamówienia powyżej 101,00 € : 19,99 € WYSYŁKA Złożone zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Konsumenta zgodnie z metodami podanymi w momencie składania zamówienia, z wyjątkiem przypadku niedostępności produktu lub siły wyższej. Warunki dostawy, podane w fazie zamówienia, należy traktować jako orientacyjne, nieistotne i niewiążące dla Sprzedawcy. W przypadku, gdy dostawa zostanie zrealizowana w przedziale czasowym wskazanym na platformie w momencie zakupu, ale adresat jest nieobecny, dostawa zostanie ponowiona w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Jeśli druga próba dostawy również nie powiedzie się z powodu nieobecności konsumenta, towary pozostaną w magazynie. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z konsumentem w celu zorganizowania nowej dostawy. W przypadku braku odpowiedzi lub kolejnej nieudanej dostawy z powodu nieobecności odbiorcy, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. W takim przypadku Sprzedawca przystąpi do zwrotu zapłaconej kwoty, ale zostanie potrącona kwota ryczałtowa w oparciu o kwotę zamówienia, w stosunku do kosztu zwróconych towarów z powodu niedostarczenia. Poniżej znajdują się kwoty, które zostaną potrącone: Zamówienia do 20,99 € : 4,99 € Zamówienia o wartości od 21,00 € do 50,99 €: 9,99 € Zamówienia o wartości od 51,00 € do 100,99 €: 14,99 € Zamówienia powyżej 101,00 €: 19,99 € Jeśli konsument chce ponownie otrzymać produkt, musi złożyć nowe zamówienie. ODSTĄPIENIE OD UMOWY Z ZASTRZEŻENIEM Po otrzymaniu produktów w domu konsumenta, konsument musi sprawdzić, czy produkty są nienaruszone i odpowiadają ilościowo potwierdzeniu zamówienia. W przypadku rozbieżności lub niezgodności w dostawie z powodu częściowej dostawy lub widocznych uszkodzeń produktów/opakowania, Konsument musi powiadomić Przewoźnika o nieprawidłowości, przyjmując z zastrzeżeniem lub odmawiając przyjęcia dostawy i niezwłocznie poinformować Dział Obsługi Klienta. W przypadku widocznego uszkodzenia opakowania produktu podczas dostawy, Konsument musi odmówić przyjęcia dostawy lub zażądać od Przewoźnika odebrania paczki, pisząc REZERWACJA NA USZKODZONE OPAKOWANIE lub określając rodzaj uszkodzenia; samo sformułowanie REZERWACJA ODBIORU nie będzie wystarczające do uzyskania zwrotu pieniędzy za zamówienie. Brak przyjęcia zastrzeżenia nie uprawnia do otrzymania zwrotu pieniędzy.
Zasady zwrotu:: ANULOWANIE UMOWY W przypadku żądania anulowania zamówienia z powodu zmiany zdania lub błędu ze strony Konsumenta, Konsument niezwłocznie powiadomi Sprzedawcę o tej decyzji. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze powierzone kurierowi, zamówienie zostanie anulowane i zwrócone. Jeżeli natomiast zamówienie zostało już powierzone kurierowi, anulowanie zamówienia nie będzie możliwe. W takim przypadku konsument będzie musiał odmówić przyjęcia dostawy i otrzyma jedynie zwrot kosztów produktu, a nie kosztów wysyłki. Zwrot zostanie dokonany po zweryfikowaniu, że produkty zostały zwrócone do nadawcy/magazynu w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzone, niezmontowane i nieużywane. ZMIANY W ZAMÓWIENIU Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w adresie dostawy podanym w zamówieniu. W przypadku jakiegokolwiek błędu ważne jest jednak, aby poinformować o tym za pośrednictwem wiadomości. Sprzedawca podejmie próbę przekazania nowego adresu kurierowi, ale dostawa na nowy adres nie jest gwarantowana. W przypadku, gdy dostawa nie powiedzie się, zamówienie zostanie zwrócone do nadawcy, w którym to przypadku zwrócona zostanie tylko wartość produktu - koszty wysyłki do klienta i koszty wysyłki zwrotnej nie zostaną zwrócone. Jeśli jednak koszty wysyłki są bezpłatne, zostanie potrącona kwota ryczałtowa w oparciu o kwotę zapłaconej ceny, zgodnie z poniższą tabelą: Zamówienia do 20,99 € : 4,99 € Zamówienia od 21,00 € do 50,99 €: 9,99 € Zamówienia od 51,00 € do 100,99 € : 14,99 € Zamówienia powyżej 101,00 € : 19,99 € WYSYŁKA Złożone zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Konsumenta zgodnie z metodami podanymi w momencie składania zamówienia, z wyjątkiem przypadku niedostępności produktu lub siły wyższej. Warunki dostawy, podane w fazie zamówienia, należy traktować jako orientacyjne, nieistotne i niewiążące dla Sprzedawcy. W przypadku, gdy dostawa zostanie zrealizowana w przedziale czasowym wskazanym na platformie w momencie zakupu, ale adresat jest nieobecny, dostawa zostanie ponowiona w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Jeśli druga próba dostawy również nie powiedzie się z powodu nieobecności konsumenta, towary pozostaną w magazynie. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z konsumentem w celu zorganizowania nowej dostawy. W przypadku braku odpowiedzi lub kolejnej nieudanej dostawy z powodu nieobecności odbiorcy, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. W takim przypadku Sprzedawca przystąpi do zwrotu zapłaconej kwoty, ale zostanie potrącona kwota ryczałtowa w oparciu o kwotę zamówienia, w stosunku do kosztu zwróconych towarów z powodu niedostarczenia. Poniżej znajdują się kwoty, które zostaną potrącone: Zamówienia do 20,99 € : 4,99 € Zamówienia o wartości od 21,00 € do 50,99 €: 9,99 € Zamówienia o wartości od 51,00 € do 100,99 €: 14,99 € Zamówienia powyżej 101,00 €: 19,99 € Jeśli konsument chce ponownie otrzymać produkt, musi złożyć nowe zamówienie. ODSTĄPIENIE OD UMOWY Z ZASTRZEŻENIEM Po otrzymaniu produktów w domu konsumenta, konsument musi sprawdzić, czy produkty są nienaruszone i odpowiadają ilościowo potwierdzeniu zamówienia. W przypadku rozbieżności lub niezgodności w dostawie z powodu częściowej dostawy lub widocznych uszkodzeń produktów/opakowania, Konsument musi powiadomić Przewoźnika o nieprawidłowości, przyjmując z zastrzeżeniem lub odmawiając przyjęcia dostawy i niezwłocznie poinformować Dział Obsługi Klienta. W przypadku widocznego uszkodzenia opakowania produktu podczas dostawy, Konsument musi odmówić przyjęcia dostawy lub zażądać od Przewoźnika odebrania paczki, pisząc REZERWACJA NA USZKODZONE OPAKOWANIE lub określając rodzaj uszkodzenia; samo sformułowanie REZERWACJA ODBIORU nie będzie wystarczające do uzyskania zwrotu pieniędzy za zamówienie. Brak przyjęcia zastrzeżenia nie uprawnia do otrzymania zwrotu pieniędzy.